Op de site van #CallBrussels is ondertussen een video te zien met de belangrijkste momenten van de actie. Die werd maandag 18 januari om 10u30 online gezet, met de bedoeling hem internationaal te verspreiden via het internet en de sociale netwerken.
 
Rudi Vervoort, Minister-President van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering, is zeer te spreken over het succes. "Ik wil alle Brusselaars die de tijd hebben genomen om vragen te beantwoorden en Brussel te promoten, van harte bedanken. Ze mogen trots zijn op hun reactie, die ongetwijfeld zal bijdragen tot het imago van hun regio", zei Rudi Vervoort op de persconferentie over de campagne.
 
Het is niet de eerste keer dat de Brusselaars zelf een hoofdrol spelen in het opkrikken van het imago van hun stad. Bij de aankondiging van de verhoogde terreurdreiging haalden ze het wereldnieuws met een spontane twitteractie waarin “terroristenkatten” de hoofdrol speelden. Het verschil met de campagne #CallBrussels was wel dat de twitteractie geheel spontaan vanuit de Brusselse bevolking ontstond.